1.1. Administrator
–
Verco S.A. z siedzibą w Warszawie,
Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 5 lok. 6U.
1.2. Dane osobowe lub Dane – informacje
o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania
poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną,
fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną
tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy
oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej
technologii.
1.3. Polityka – Polityka prywatności.
1.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.5. Serwisy –wydawane przez Administratora
serwisy internetowe, do których stosuje się Politykę, udostępniane w domenach
internetowych, których listę można znaleźć pod adresem www.verco.pl
1.6. Użytkownik – każda osoba fizyczna
odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy
funkcjonalności opisanych w Polityce.
2. Przetwarzanie
danych w związku z korzystaniem z Serwisów
2.1. W
związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisów Administrator zbiera dane w zakresie
niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług i funkcjonalności,
a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisach. Poniżej zostały
opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych
gromadzonych podczas korzystania z Serwisów przez Użytkownika. Zakres
przetwarzanych danych jest różny w poszczególnych usługach –szczegółowe informacje
prezentujemy dla każdej usługi w procesie rejestracji do danej usługi lub w
regulaminie serwisu.
3. Cele
i podstawy prawne przetwarzania danych w Serwisie
KORZYSTANIE Z SERWISU
3.1. Dane
osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne
identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy
innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:
3.1.1.
w celu udostępniana treści gromadzonych w
Serwisie oraz świadczenia drogą elektroniczną innych dostępnych w Serwisie
usług – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do prawidłowego
wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO).
3.1.2.
w celach analitycznych i statystycznych –
wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu
analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy
stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
3.1.3.
w uzasadnionych okolicznościach także w celu
ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą
prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6
ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw
3.1.4.
w celach marketingowych Administratora, w
szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej – zasady
przetwarzania Danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji
MARKETING. Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach
systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania
chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach,
które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez
Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede
wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator
przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby
zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym
systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
REJESTRACJA W SERWISIE
3.2. W
niektórych Serwisach Użytkownik może utworzyć konto. Wówczas jest proszony o podanie
Danych niezbędnych do jego utworzenia i obsługi. Ponadto, w celu ułatwienia
obsługi, Użytkownik może podać dodatkowe Dane – takie Dane można w każdym
czasie usunąć. Podanie Danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu
założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
założenia konta. Podanie pozostałych Danych jest fakultatywne.
3.3. W
związku z założeniem i obsługą konta Administrator przetwarza Dane w
następujących celach:
3.3.1.
w celu świadczenia usług związanych z
prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie – podstawą prawną przetwarzania jest
niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a w
zakresie Danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest
zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
3.3.2.
w celach analitycznych i statystycznych –
podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6
ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników w
Serwisie i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji, w celu
poprawy stosowanych funkcjonalności;
3.3.3.
w uzasadnionych przypadkach – w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO) polegający na ochronie jego praw;
3.3.4.
w celach marketingowych – zasady
przetwarzania Danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane niżej w
sekcji MARKETING.
FORMULARZE KONTAKTOWE
3.4. Administrator
zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznych
formularzy kontaktowych dostępnych w Serwisach. Skorzystanie z formularza
wymaga podania Danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. Ich niepodanie
skutkuje brakiem możliwości obsługi zgłoszenia. Podanie pozostałych Danych jest
fakultatywne.
3.5. Dane
osobowe podane w formularzu są przetwarzane:
3.5.1.
w celu identyfikacji nadawcy oraz załatwienia
sprawy opisanej w formularzu – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność
przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie
Danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
3.5.2.
w celach analitycznych i statystycznych – podstawą
prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f RODO), polegający na prowadzeniu statystyk spraw zgłaszanych przez użytkowników
za pośrednictwem Serwisu, m.in. w celu doskonalenia funkcjonalności Serwisu.
FORMULARZE ZGŁASZANIA DZIAŁAŃ NIEPOŻĄDANYCH I INCYDENTÓW Z
WYROBEM MEDYCZNYM
3.6. W
niektórych Serwisach Administrator udostępnia formularze zgłaszania działań
niepożądanych i incydentów z wyrobem medycznym. Szczegółowe informacje na temat
zasad przetwarzania Danych w związku ze zgłoszeniem działań niepożądanych lub
incydentów z wyrobem medycznym znajdują się na stronie: https://verco.com.pl/wp-content/uploads/2021/07/RODO-klauzule-informacyjne-www-06.2021.pdf.
KORESPONDENCJA E-MAILOWA I TRADYCYJNA
3.7. W
przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub
tradycyjnej korespondencji Dane osobowe zawarte w tej korespondencji są
przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy,
której dotyczy korespondencja.
3.8. Podstawą
prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6
ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej
do niego w związku z jego działalnością gospodarczą.
3.9. Administrator
przetwarza jedynie Dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy
korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający
bezpieczeństwo zawartych w niej Danych osobowych (oraz innych informacji) i
ujawniana jedynie osobom upoważnionym.
KONTAKT TELEFONICZNY
3.10. W
przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną Administrator
może żądać podania Danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do
obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku
prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej
z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
4. Marketing
4.1. Administrator
może przetwarzać Dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań
marketingowych, które mogą polegać na:
4.1.1.
wyświetlaniu Użytkownikowi treści
marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama
kontekstowa);
4.1.2.
wyświetlaniu Użytkownikowi treści
marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom (reklama behawioralna);
4.2. W
celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach
może wykorzystywać profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu
przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników
dotyczących Użytkowników w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy
na przyszłość. Pozwala to na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści do
indywidualnych preferencji i zainteresowań Użytkownika.
REKLAMA KONTEKSTOWA
4.3. Administrator
może przetwarzać Dane osobowe
Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do
Użytkowników reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest dopasowana do
preferencji Użytkownika). Przetwarzanie Danych osobowych odbywa się wówczas w związku
z realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f RODO).
REKLAMA BEHAWIORALNA
4.4. Administrator
oraz jego zaufani partnerzy mogą przetwarzać Dane osobowe Użytkowników, w tym Dane
osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych podobnych
technologii, dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników
reklamy behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do preferencji
Użytkownika). Przetwarzanie Danych osobowych obejmuje wówczas także
profilowanie Użytkowników.
5. Pliki
cookie oraz podobna technologia
5.1. Pliki
cookie to małe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika, gdy
korzysta z serwisów internetowych. Zapamiętują m.in. jego wizytę i
ustawienia. Pełnią rozmaite funkcje, ale Administrator wykorzystuje je przede
wszystkim, aby umożliwić Użytkownikowi dostęp do Serwisu i ułatwić mu
korzystanie z usług dostępnych w Serwisie.
5.2. Administrator
używa plików cookie również w celach analitycznych i marketingowych, jednak
wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę na bannerze cookies, który
wyświetla się w Serwisie. Zgodę tę można wycofać w każdym momencie za pomocą
pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ COOKIES”.
5.3. Pliki
cookie dzieli się na stałe i sesyjne – w zależności od tego, jak długo są
przechowywane, oraz na niezbędne i opcjonalne – w zależności od celów, dla których
są wykorzystywane.
STAŁE I
SESYJNE PLIKI COOKIE
RODZAJ
|
OPIS |
Sesyjne pliki cookie |
Niektóre cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do
czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki
internetowej. Tego rodzaju cookies pomagają Administratorowi analizować
ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów
technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po Serwisie. |
„Stałe” pliki cookie |
„Stałe” pliki cookie przechowywane są przez czas określony w
ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika. Pomagają
Administratorowi zapamiętać ustawienia i preferencje Użytkownika, aby uczynić
jego kolejną wizytę wygodniejszą (np. nie będzie musiał ponownie wpisywać
danych logowania). |
NIEZBĘDNE I OPCJONALNE PLIKI COOKIE
RODZAJ |
OPIS |
Niezbędne pliki cookie |
Te pliki cookie są instalowane, aby zapewnić dostęp do
Serwisu i jego podstawowych funkcji, nie wymagają zatem zgody
Użytkownika. Bez niezbędnych plików cookie Administrator nie mógłby
świadczyć Użytkownikowi usług w ramach Serwisu. |
Opcjonalne pliki cookie |
Z tych cookies Administrator korzysta wyłącznie wtedy, gdy
Użytkownik się na to zgodzi. Mogą one służyć np. do realizacji celów
analitycznych i reklamowych Administratora. |
5.4. Szczegółowe
cele wykorzystania plików cookie opisano na bannerze cookies, który wyświetla
się, gdy Użytkownik po raz pierwszy odwiedza Serwis, a później jest dostępny za
pomocą pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ COOKIES”.
5.5. W
Serwisie wykorzystywane są pliki cookie Administratora oraz jego zaufanych
partnerów. Na bannerze cookies można znaleźć informacje o zaufanych partnerach
Administratora. Szczegółowe informacje o tym, jak przetwarzają oni dane
Użytkownika, można znaleźć w ich politykach prywatności.
ZAUFANI PARTNERZY ADMINISTRATORA
RODZAJ |
OPIS |
Dostawcy
usług analitycznych |
Administrator współpracuje z dostawcami usług i narzędzi
analitycznych, np. Google Analytics, aby lepiej zrozumieć, jak działa Serwis. |
Partnerzy
reklamowi |
Partnerzy reklamowi Administratora, np. Adform, mogą używać
cookies reklamowych, aby wyświetlać Użytkownikowi reklamy, które mogą go interesować.
Mierzą też efektywność reklam w Serwisie. |
Wtyczki
serwisów społecznościowych |
Za pomocą przycisków „Udostępnij” Użytkownik może udostępnić
treści w serwisach społecznościowych (np. Facebook) pod warunkiem, że
jest zalogowany w tych serwisach. Ich właściciele mogą być w stanie połączyć
aktywność Użytkownika w Serwisie z jego kontem w ich portalach. W pewnym
zakresie może dochodzić do współadministrowania danymi Użytkownika przez
Administratora i te podmioty. |
ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI COOKIES
5.6. Użytkownik
może zarządzać ustawieniami dotyczącymi plików cookie za pomocą bannera
cookies. Administrator udostępnia mu Serwis zgodnie z tymi ustawieniami. Banner
cookies pozwala Użytkownikowi:
5.6.1.
pozyskać szczegółowe informacje na temat
plików cookie, które Administrator wykorzystuje w Serwisie, oraz na temat
zaufanych partnerów Administratora;
5.6.2.
wyrazić lub wycofać zgodę na wykorzystanie opcjonalnych
plików cookie przez Administratora i jego zaufanych partnerów.
5.7. Banner
cookies wyświetla się, gdy Użytkownik po raz pierwszy odwiedza Serwis,
i zapamiętuje jego zgody. Użytkownik może w każdej chwili wprowadzić
zmiany w swoich ustawieniach za pomocą pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ
COOKIES”.
5.8. Użytkownik
może zarządzać plikami cookie również przez zmianę ustawień przeglądarki.
Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami.
PRZEGLĄDARKA |
LINK |
Internet
Explorer |
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies |
Microsoft
Edge |
|
Mozilla
Firefox |
|
Google
Chrome |
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
|
Opera |
|
Safari |
5.9. Niektóre
pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, dlatego zmiana ustawień
przeglądarki może sprawić, że część usług nie będzie działać poprawnie,
a nawet uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.
6. Okres
przetwarzania Danych osobowych
6.1. Okres
przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi
i celu przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać z
przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania
danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – np. do celów
analitycznych i statystycznych – dane przetwarzane są przez okres umożliwiający
realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są
do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i
wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.
6.2. Okres
przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami,
a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego
przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie
usuwane lub anonimizowane.
6.3. Dane
zebrane za pośrednictwem niezbędnych plików cookie są przechowywane do upływu
żywotności poszczególnych plików cookie wskazanej na bannerze cookies.
Informacje zebrane za pomocą opcjonalnych plików cookie są przechowywane do
upływu ich żywotności lub do momentu, w którym Użytkownik wycofa zgodę lub
usunie plik cookie z urządzenia.
7.1. Użytkownikom,
których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
7.1.1. Prawo do informacji o
przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede
wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych,
podmiotach, którym są ujawniane,
i planowanym terminie usunięcia
danych.;
7.1.2.
Prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych Danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie. Administrator nie zrealizuje takiego
żądania, jeżeli naruszyłoby to obowiązek zachowania tajemnicy radcy prawnego lub
tajemnicy adwokackiej;
7.1.3.
Prawo do sprostowania – Użytkownicy mogą
zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także
do uzupełnienia niekompletnych danych. Jeśli Użytkownicy posiadają konto w
serwisie, mogą samodzielnie edytować swoje dane osobowe.
7.1.4.
Prawo do usunięcia danych – na tej
podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już
niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
7.1.5.
Prawo
do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania
Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych
– z
wyjątkiem operacji, na które wyraził zgodę Podmiot danych –
oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami
retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie
wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych). .
7.1.6.
Prawo do przenoszenia danych – na tej
podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub
wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę,
której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych
przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją
w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po
stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu.
7.1.7.
Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w
celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie
sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez
konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu.
7.1.8.
Prawo sprzeciwu wobec innych celów
przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie
sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie uzasadnionego
interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych).
Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie oraz podlega ocenie
Administratora;
7.1.9.
Prawo
wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody,
Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na
zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
7.1.10.
Prawo do skargi – w przypadku uznania,
że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy
dotyczące ochrony Danych osobowych, Podmiot danych może złożyć skargę do organu
nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego
pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce
popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym
jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. .
7.2. Wniosek
dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć:
7.2.1.
w formie pisemnej na adres: Verco S.A. ul. Skwer Kard. S.
Wyszyńskiego 5 lok. 6U, 01-015 Warszawa lub drogą e-mailową
na adres: daneosobowe@verco.pl
7.3. Odpowiedź
na wniosek zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie
konieczności przedłużenia tego terminu Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach
takiego przedłużenia.
7.4. Odpowiedź
będzie udzielana na za pośrednictwem wskazanego przez Użytkownika kanału
komunikacji: listownie lub na adres e-mail, z którego przesłano wniosek.
8.1. W
związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym
w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i
agencjom marketingowym
(w zakresie usług marketingowych).
8.2. Administrator
zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika
właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich
informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami
obowiązującego prawa.
9. PRZEKAZYWANIE
DANYCH POZA EOG
9.1. Poziom
ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się
od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator
przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem
odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
9.1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana
stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia
odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
9.1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych
przez Komisję Europejską;
9.1.3. stosowanie
wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
9.2. Administrator zawsze
informuje o zamiarze
przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich
zbierania.
9.3. Użytkownik
może uzyskać kopię informacji o zabezpieczeniach, które Administrator stosuje
przy przekazywaniu danych poza EOG, kontaktując się poprzez adres e-mail daneosobowe@verco.pl.
10. Bezpieczeństwo Danych
osobowych
10.1. Administrator
na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe
przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede
wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie,
w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
Administrator dba o to, by wszystkie operacje na Danych osobowych były
rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i
współpracowników.
10.2. Administrator
podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne
podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków
bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie
Administratora.
11.1. Kontakt
z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail biuro@verco.com.pl lub adres Verco S.A. ul. Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 5 lok. 6U, 01-015 Warszawie,
11.2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez
e-mail daneosobowe@verco.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych
osobowych.
12. Zmiany
Polityki prywatności
12.1. Polityka
jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
12.2. Aktualna
wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 1.09.2023 r.